Nowe komiksy tu:

środa, 15 kwietnia 2009

Raport z 15. kwietnia 2009

Dokończyłem kolorowanie komiksu Piotrka i Bartka, które to kolorowanie nie każdemu się podobało z powodu "brudności". Może kiedyś tam jak będą jakieś większe plany w związku z tym komiksem to rzucę na to kolory takie jak w poprzednim Raporcie pokazałem. Pokażę jeden kadr by nie spojlerować zakończenia.
po papierosach go poznacie
Dokończyłem tuszowanie planszy komiksu na projekt "Bohater Warszawiak". Do 24. kwietnia komiks ma być gotowy. To druga z czterech stron. Będzie jeszcze kolor.
Bohater Warszawiak
I na koniec zrobiłem taką półplanszę - czerstwy żart - na paski.org.
Jeździec Bez Głowy

1 komentarz:

  1. A mi się te kolory bardzo podobają właśnie z powodu tej brudności. Nie wszystko musi być zawsze na jedno kopyto i zgodne z jakimiś kanonami z dupy.

    OdpowiedzUsuń